Intervju Denis Goričan: Zgodba o uspehu Minu.si

Pogovarjali smo z Denisom Goričanom, strokovnjakom s področja spletne prodaje in digitalnega marketinga, ki je pripomogel tudi k uspehu spletne trgovine Minu.si

Denis, kako se je pričela vaša pot v spletni prodaji?
S spletno prodajo sem se pričel ukvarjati že leta 2008, ko je bila v Sloveniji bila še dokaj v povojih. Od nekdaj so me pritegnile možnosti, ki jih prinaša spletno poslovanje, zato sem takrat pričel raziskovati priložnosti na trgu.

Kaj so bili glavni izzivi, s katerimi ste se soočali na začetkih?
Bilo je bistveno manj znanja, kot ga je moč o spletni prodaji dobiti danes. Praktično vse korake sem moral prehoditi in raziskati sam in ob tem se seveda ogromno naučiš.

Zakaj ste se odločili pomagati Minu.si?
Zgodba Minu.si me je pritegnila od samega začetka. Že od dneva ena smo se zavedali, da uspešne spletne prodaje ne bomo mogli zgraditi brez gradnje identitete blagovne znamke. Temu področju se je na Minu.si namenjalo precej pozornosti. Vedno smo bili s srcem v poslu in to je tisto, kar nas je v glavnini razlikovalo od konkurence.

Kako zahtevna je danes spletna prodaja? 
Spletna prodaja v letu 2023 je zelo zahtevna. Že zdavnaj je presegla »samo« zahtevana znanja v digitalnem marketingu. Če želiš biti danes uspešen v spletni prodaji, je namreč potrebno obvladovati še nabavne poti, odnose z dobavitelji, logistiko, podporo, finance in finančne tokove ter mnogo ostalih procesov.

Zakaj je Minu.si danes zgodba o uspehu?
Minu.si je zgodba o uspehu zaradi stotisoče kupcev, ki so nam v zadnjih letih zaupali z nakupom. Vse od njegovega pričetka v letu 2018 pa tudi danes se namreč število novih kupcev povečuje iz meseca v mesec. Hkrati pa nas navdušuje tudi dejstvo, da se obstoječi kupci redno vračajo in opravijo več nakupov na leto.

Denis Goričan ustvarja tudi na svoji spletni strani, kjer deli nasvete s področja spletne prodaje in marketinga. S tem področjem se aktivno ukvarja že preko 14 let in je sodeloval pri številnih domačih in mednarodnih projektih spletne prodaje.

Denis Gorican