Politika vračila izdelkov

Več o možnostih odstopa od pogodbe si preberi v nadaljevanju, več o drugih pogojih poslovanja pa v pogojih poslovanja.

Pomembno

Ko vračate artikel prodajalcu (Minu.si) je priporočljivo priložiti kopijo računa ter izpolnjen obrazec za vračilo, ki ga najdete tukaj.

14 dnevni rok oz. pravica do odstopa pogodbe je namenjen pregledu prejetega izdelka. Pri tem je zahtevano pazljivo ravnanje. Pazite, da pri tem ne poškodujete paketne embalaže, ki je sestavni del produkta. V primeru poškodovanja paketne embalaže se znesek vračila odkupnine zniža za 30%.

Naslov za pošiljanje blaga prodajalcu je Minu.si, 10DX GROUP d.o.o., Tržaška cesta 37a, 2000 Maribor.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno Minu.si embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva.

Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete ali nam pišete na e-mail: info@minu.si

Odstop potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (lahko na kontaktni e-naslov info@minu.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe (Pošta Slovenije in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe več ni možen.

Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Možnost odstopa od pogodbe ne velja za programsko opremo, avdio in higiensko sporne izdelke (spodnje perilo, majice, posteljnine, perilo za oblikovanje postave, aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin, masažni aparati, zobne ščetke, čistilec ušes,.. …) ali če je potrošnik odprl varnostni pečat. V primeru naročila krajšanje gre za individualno prilagoditev posteljnine in vračilo ali menjava takšnega blaga ni možna.

Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek odstopa od pogodbe zaključen, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe

Potrošnik lahko odstopi od nakupa na način, da nedvoumno poda izjavo, iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z uporabo enake plačilne metode, kot jo je pri nakupu uporabil kupec. 

Na Minu.si omogočamo tudi zamenjavo artikla (v kolikor ga niste še uporabljali). Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, enakovrednim, kar nam sporočite na e-mail naslov: info@minu.si .

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen,
  • pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
  • pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane površine,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku
  • ne odpirajte artiklov, ki imajo varnostni pečat,
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajuj aparatov dokler nisi prepričan, da ustrezajo tvojim zahtevam,
  • odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi,

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamirate.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, je potrebno sprožiti postopek odškodnine pri dostavni službi (Pošta Slovenije, GLS). To storite tako, da paket odnesete na pošto takoj ko opazite poškodbo oziroma najkasneje v roku 14 dni od prevzema paketa. Dostavno službo opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana
  • aritkel nima lastnosti in odlik, ki so izrecno dogovorjene ali predpisane
  • se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?

Stvarno napako lahko uveljavljate tudi, če ima izdelek garancijo. Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa, pri rabljeni stvari pa po 1 letu od nakupa.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Brezplačno vračilo v 365 dneh

V nadaljevanju so opisani splošni pogoji brezplačnega vračila, pravico do katerega lahko kupec koristi v roku 365 dni od nakupa, torej tudi po preteku zakonsko predpisanega 14 dnevnega roka za vračilo. 

Pri tem veljajo sledeči pogoji:

  • vrnjeni predmet mora biti v originalni embalaži. Embalažo lahko odprete z namenom preverjanja kvalitete blaga, vendar na način, da jo je mogoče kasneje še uporabiti.
  • vrnjeni izdelek ne sme biti uporabljen, opran ali kako drugače rabljen; npr. sestavljen v primeru pohištvenih kosov. Reklamacij po pranju, npr. posteljnine, brisač ali drugega tekstila ni mogoče uveljavljati, zato vas prosimo, da izdelek pred pranjem skrbno pregledate.
  • izdelek mora biti nepoškodovan, brez napak. V kolikor ima izdelek tovarniško napako se uveljavlja pravice iz naslova Stvarne napake, ki so opisane v Splošnih pogojih poslovanja in Politiki vračil.
  • vrnjen  izdelek mora biti v enakem stanju, kot ste ga prejeli;
  • vračilo izdelka  zagotovimo po predhodnem dogovoru z našo podporo, ki vam bo posredovala navodila za prevzem paketa s strani kurirske službe
  • rok za prevzem izdelka, ki ga vračate znaša do 14 delovnih dni od obvestila o vračilu, razen če se s stranko dogovorimo drugače;

Garancija 101 noč

Raziskave kažejo, da človeško telo potrebuje tudi do 4 tedne, da se navadi na novo posteljo ali novo vzmetnico. Prav zato smo se odločili, da vam ob nakupu vzmetnic ali boxspring postelj na Minu.si, ponudimo posebno garancijo. Posteljo ali vzmetnico boste tako lahko preizkušali kar 101 noč in jo vrnili v primeru, da vam le ta ne ustreza.

Pri tem veljajo naslednji pogoji:
• vrnjeni izdelek ne sme kazati vidnih znakov uporabe ali poškodb
• izdelek mora biti nepoškodovan, brez napak.
• vrnjen izdelek mora biti v enakem stanju, kot ste ga prejeli;
• Garancija velja za fizične osebe
• Vračilo izvaja kupec na svoje stroške v roku 101 dni od prejema izdelka na naslov skladišča 10DX GROUP d.o.o, pri čemer se o tem predhodno dogovori s podporo podjetja

Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. (Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom).

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.

Vračilo iz naslova uveljavljanja garancije se dogovori vnaprej z nami telefonsko ali pisno po e-mailu info@minu.si. V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali kurirja, ki bo prevzel pošiljko.

Pozor: drugačen način pošiljanja na stroške Minu.si ni možen.

Vračilo artiklov za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo artiklov lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

You have successfully subscribed!
This email has been registered
ico-collapse
0
Zadnje ogledano
ic-cross-line-top
Top
ic-expand
ic-cross-line-top